برگزاری اولین نمایش هوایی یا Air Show رسمی کشوری در رشته Aeromodelling

باتشکر از استقبال بی نظیر شما همراهان گرامی کانون هوانوردی ایران، مهلت ثبت نام Airshow پایان یافته است.

کمیته مدل (رادیو کنترل‌ پروازی) زیرمجموعه انجمن ورزش‌های هوایی با مشارکت مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری و مجموعه سرزمین ایرانیان و در راستای آغاز فعالیت و برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای ورزشی و رقابتی برای علاقمندان و مشتاقان پرواز پرنده‌های رادیو کنترل(مدل) در نظر دارد نسبت به برگزاری یک دوره نمایش هوایی یا Air Show (در مجموعه سرزمین ایرانیان آیلند) اقدام کند.
این رویداد رسمی نمایش هوایی مقرر است در 26 بهمن‌ماه و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، روز سه شنبه 23 بهمن ماه جهت انجام تست پروازی و آشنایی با محل پرواز از صبح ساعت 8 تا 13 استفاده از محل پرواز برای افرادی که ثبت نام نموده اند امکان پذیر میباشد.
علاقمندان به شرکت در این رویداد نمایشی که در سه بخش هواپیما، هلیکوپتر و Drone برگزار می‌شود می‌توانند برای نام‌نویسی در این رویداد به پایگاه اطلاع‌رسانی “کانون هوانودری ایران” (www.iranaviation.org) نماینده رسمی فدراسیون جهانی ورزش‌های هوایی (FAI) مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه ثبت‌نام خود را برای شرکت در این رویداد قطعی کنند.
لازم به یادآوری است شرکت در این رویداد هیچ هزینه ای برای علاقمندان در پی ندارد و به صورت رایگان است .
در پایان این رویداد از تقویم آموزشی و مسابقاتی سال 1398 کمیته مدل رونمایی خواهد شد که بر اساس آنها هر ساله مسابقات استاندارد فدراسیون بین المللی هوانوردی (FAI) در رشته های مختلف پرنده های مدل Aeromodellig و Drone بصورت کشوری جهت انتخاب تیم ملی در هر رشته برای شرکت در مسابقات بین المللی برگزار خواهد شد.

توجه :

روز جمعه از ساعت 8 الی 16 بازدید برای عموم آزاد بوده ولی پرواز و ورود پرنده چه جهت پرواز و چه عدم پرواز فقط برای افرادی که ثبت نام نموده اند مجاز میباشد.

 

کانال اطلاع رسانی بخش پرنده های مدل کانون هوانوردی ایران در تلگرام بنام
IAF – FAI Aeromodelling

https://t.me/iavif

جهت اطلاع رسانی راجع به این همایش و مسابقات و همایش های رسمی در آینده ایجاد شده است